Tjejfest och mys på Nolåsen!

Hej!

Hemma igen efter två dagars vistelse på Nolåsen.Helt underbara dagar med strålande sol och god mat.

Men lite bilder först från tjejfesten i tisdax som var mycket lyckad och rolig:


Madde, Sofia och Jag


Sandra, Karin och Frida


Sara, Rebecka och Billan



Emma och Annelie

Väl ute på Harrys så röjde vi gärnet och dansade natten lång.

Gårdagen var därför lite tung. Jag, Tomas och Hogge somnade gott under eken i nästan 2 timmar efter god grillad korv.



På kvällen åkte vi till Spiken och köpte rökt fisk. Vid 21 gick vi ner till sjön och jag tog mig ett kvällsdop. Sen var det super skönt att krypa ner under täcket i ett svalt tält.

Idag har vi varit på BVC med Holger på 5 månaders kontroll och spruttagning. Han blev lite ledsen men var mycket duktig. Sen åkte jag och Holger till Villa badet medans Tomas åkte hem. Han är inget fan av sol och bad. I kväll har vi grillat och nu ska vi dra ner persiennerna och kolla på filmen solstorm.

I morgon blir det Göteborg hela dagen och mys med Fam Nordahl från Småland. SKa bli så kul att träffas. Vi ska bjuda dom på picknick. Hoppas du som läser har en lika undebar sommar som vi.........



Svårt att tro att det finns någon gladare än vår son Holger

kram kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej hej ville bara tacka för i tisdags det var super trevligt=)

Han e för söt Holger!

Ha det bra!

2008-07-25 @ 21:10:29
URL: http://innebandysambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0