Lite uppdatering

Nu är vi hemma igen efter några dagars tältande på Nolåsen. I lördags var vi på svälnäs hela dagen. Holger badade för första gången men han är som sin far en liten badkruka....



På kvällen grillade vi gott i Väla:



Holger gungade för första gången. En riktig höjdare han skrattade så han nästan kiknade:



Det har blivit mycke bad dessa dagar för att svalka sig här kommer lite härliga badbilder:








Holger har även fått låna en flytväst som vi var tvungna att prova. Än så länge har vi inte vågat oss ut på sjön....



I måndags morse så var jag med om något mycket läskigt, När jag skulle sätta på mig min bh i tältet så satt de en gigantisk vårtbitare på den. Jag skrek som en galning och inte nog med de när vi skulle lägga oss och sova i går kväll så satt de en lika stor på dörren.

Nu ska jag krypa ner hos Hogge som sover gott. Hans far är ute på galej och kommer hem någon gång i natt.

god natt alla läsare och bloggare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0