Första flyttlasset!

Nu har vi fått nycklarna och pappa och Tomas har kört några flyttlass med lådor, väskor och julsaker. Jag och Hogge har satt upp adventsljusstakar och stjärnor samt pyntat med lite blommor

Så här ser den ut den nya lägenheten:


storarum


kök


sovrum


Holgers rum


Hall



Toa

Ska snart ta mig en dusch och sen stryka klänning tills i morgon då jag ska på julfest med jobbet. Men på dagen ska vi hinna med ett besök på babycafet med luciatåg och  fika.

Natti natti

vet ej när jag kan blogga nästa gång. Har som sagt inget inernet än i den nya lägenheten.

kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lägenheten ser jättemysig ut, en aningens större än ni har det nu ;)

Hoppas man får komma på besök någon dag, kanske över en fika eller ett glas vin eller två =P

Ha det så skoj ikväll !!

Kram

2008-12-12 @ 17:01:18
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hej

Kul att flytta till nytt! Holgers rum så lite fullt ut bara:)

Antar att ni har mycket jobb framför er...he he

Vi har äntligen fått intenett på sjukhuset nu så nu blir det mycket skrivande. Har lussat med både Wilma och Alice i dag, altid lika kul.

Hörde att ni kanske skulle komma för bi, snacka om att jag blir avundsjuk på marcus som är här då!!

Saknar er och hoppas att vi snart kan ses allihop!

Ps vad snygga ni var på bröllopet!

2008-12-13 @ 18:57:39
URL: http://alla4.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag erkänner att jag inte är den duktigaste på att skriva komentarer men....jag tittar till eran sida varje dag och nu när jag är inne hos Alice flera gånger. Nu när den står still saknar jag dom dagliga inläggen...kan inte telia snabba på.

Mamma och Pappa flyttade nyligen och var ute för samma sak, hur lång tid kan det ta...skärpning!

Hoppas att ni trivs i er nya lya.

Många kramar

2008-12-15 @ 15:22:07
URL: http://alla4.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hörde att ni hade varit sjuka, hoppas ni är på bättringsväg och kommit iordning i nya lyan !!

Kram på er

2008-12-17 @ 22:30:33
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0