En dag att fira!

I dag blev de klart att jag fick tjänsten som arbetslagsledare på mitt jobb. Riktigt kul. Det firade vi med hemmagjord plankstek och ett glas rött:



Har även hunnit med ett pass på friskis och skrivit alla julkort. Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag kolla på tv tills jag somnar gott. I morgon ska vi till läkaren med Hogge för att kolla hans öron. Han hade ju öroninflamation för ett tag sen och då vill de kolla upp om de har påverkat hans öra något. Sen blir det träff med föräldragruppen den här gången på pingskyrkans cafe.

dags att duscha

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS till det nya jobbet ;)

Mysigt med vin och god mat.

Ha det gott !!

Kram

2008-12-01 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0