Lite uppdatering!

Semestern tillsammans börjar lida mot sitt slut. I tisdags åkte vi till Skövde för shopping och fika. I går var vi  hos Holgers faster med familj och fikade. Mycket goda muffins.
Det har blivit en långpromenad varje dag oxå måste verkligen ta tag i mina gravkilon. I dag har vi städat ur våra klädgarderober. Tänk vad mycke kläder man har som man inte visste att man hade...... dock en del som är lite för trånga...
Sen blev de match i WI. Tomas vann skjutspelet och jag bowlingen. Sen bar de ut på stan för lite shopping av present till Holgers fadder Christer som fyller år. Nu i em har vi varit och hälsat på min fadder som tyvärr ligger med brutet lårben. Hon halkade på ett berg när de var ute med segelbåten. Inte kul alls. I kväll ska jag och Holger gå en långpromendad sen hem och laga något gott till pappa Tomas. Något förslag någon??????

Holger mumsar nu och åter både gröt och annan mat som tex potatis, majs och morotspure. Skönt att slippa att äta välling så mycke. Han har även provsmakat banan, fruktkompott och äpplemos. Pappa Tomas ger han gärna lite smakprov på både glass och smörgås. En favorit är youghurt.

Tja!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad stor han är, redan vanlig mat som gäller, går sååå fort =)

Jag följer gärna med på en walk någon dag, visserligen inga gravidkilon men nästan ;)

Trevlig helg på er !!

Kram till dig och Hogge

2008-08-08 @ 11:04:47
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0