I bakar tagen

Idag har jag bakat bröd. Holger sov gått på fm och dp satte jag i gång. Blev 6 fina brödkakor. Har tröttnat på det köpta brödet i affären. Dessutom är det ju svindyrt med bröd.



Nu ska jag ta mig en dusch sen blir det lunch för Holger och mig.

Eftermiddagen hade jag tänkt att vi ska tillbringa ute på en långpromenad. När Tomas kommer hem ska vi åka titta på en bostadrätt uppe i Stenhammar. Det är visning nästa vecka men vi ska kolla  var den ligger. I kväll ska jag och Frida köra ett pass på Friskis. Har haft ont i halsen några dagar men idag känner jag mig pigg och fräsch. Hogge har oxå piggat på sig och är feberfri idag.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm vad gott med hemmagjort bröd, skulle oxå vilja ha energi till att baka men icke =)

Hoppas Hogge mår bättre idag !!

Klänningen passade tyvärr inte, men annars var den superfin...

Blir Tängs klänning, och det känns bra, kommer nog att bli det oxå !!

Ha det gott !!

Kram

2008-08-21 @ 17:26:36
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: virren

Brödet ser jätte gott ut.Du för traditionen vidare.Skönt att höra att han mår bättre.

2008-08-21 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0